Menu

maandag 12 januari 2015

Take 12 trips challenge






















Ik weet dat ik heel weinig blog de laatste tijd en dat komt vooral omdat ik niet zo goed weet waarom. Ten twee heb ik soms echt geen idee waar ik de tijd vandaan moet halen. Altijd ben ik aan het werk of bezig met school. Totdat ik een super vette challenge tegen kwam. Ik ben niet zo dol op challenges omdat ik gewoon bij voorbaat weet dat ik het niet lang volhoud, maar aan deze moet je gewoon meedoen!


2015 is alweer in volle gang en net als andere ben ik ook tripjes aan het plannen voor dit jaar. Tijdens mijn zoektocht kwam ik ineens de take 12 trips challenge. De challenge om meer te genieten en meer op reis te gaan! Wat vooral belangrijk is is dat je reizen in je dagelijks leven opneemt, ook in je drukke schoolschema en weekendplanning.

De bedoeling is dat je elke maand een tripje maakt. Dit kan een verre reis zijn, een relaxte vakantie, een stedentripje, gewoon een dag weg etc. Het kan dus echt van alles zijn, zolang je maar even een trip maakt en echt even weggaat. Aan het einde van het jaar heb je op deze manier 12 tripjes gemaakt.

De grootste reden voor mij om mee te doen is om er tussen uit te zijn, ik ben teveel bezig met druk zijn en geestelijk merk ik dat het me echt teveel wordt. Dit lijkt me daarom een mooie uitdaging om weer meer te genieten van het leven (oké, dit klinkt wel heel depressief, zo extreem erg is het nou ook weet niet, maar echt goed gaat het niet de laatste tijd).

Moet het perse in januari starten? Nee natuurlijk niet, het kan beginnen wanneer het jou uitkomt. Maar ik begin nu alvast! Nieuw jaar, nieuwe start en een grote uitdaging om elke maand iets te ondernemen. Deze maand ben ik al weggeweest en voor februari en augustus staat er een reisje op de planning (voor het eerst vliegen!!!!!) De rest plan ik liever niet zo ver van te voren, ik wil ook nog ruimte hebben voor spontane dingen, dat lijkt mij toch het aller leukste.

Alle trips die ik maak zal ik beschrijven in een aparte blog post, maar ik geef ook elke maand een korte samenvatting, waarbij ik ook even kijk hoe ik ervoor sta qua dagen.

Heb jij tips voor leuke dagjes / weekendjes weg? Of doe je zelf mee aan deze challenge? Ik ben benieuwd en hoor het graag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties